Wednesday, August 21, 2013

Si comel in Da House

It's been a hectic week after raya... Sebelum raya pun sama kot... Kebusy'an menghalang aku untuk mengupdate blog... (Ni pun aku curi masa untuk update blog...haha) Estimate bleh spend 5 min je!!!

Baiklah...Walaupun busy yang amat sangat, aku berjaya membuat beberapa biji benda alah yang comel ini...


1st try lepas 2 tahun x buat amigurumi (study utk ACCA knon)... Huduhnya... senget benget sana sini


2nd try: jahitan perlu dikemaskan... Kalau ada slip st perlu tambah 1 ch sebelum mula balik dgn single crochet...Dasar pemalas aku terus mula dengan single crochet... Bersegi-segi la bentuk amigurumi aku... Learn from mistake, aku x buat dh slip st... Trs buat single crochet, senang lagi nak kira


3rd attempt: Trs ada ada orang tempah... Wehoooo


4th attempt: semuanya perfect kecuali embroidering faces on amigurumi... Memang aku fail la...

Budget utk update blog 5 min je, so jumpa lagi di next entry... Ta ta ti ti tu tu 



No comments:

Post a Comment