Wednesday, August 7, 2013

Boss

Dekat-dekat nak raya ni busy plak... kerja melambak-lambak... Macam peluru mesin gun je datang bertubi-tubi... 

'Kata busy, ni sempat je update blog...'

Ooohh...rehat sebentar... lagipun dah lama x update... Ksian plak my blog walaupun xde sapa yang singgah sana... huhu... Hari ni xde pape yang berfaedah aku nak cheritakan... Cuma aku nak bagitau ofis aku dah ada BOSS baru!!!

Seronok jugak tengok boss baru ni... tinggi lampai, hensem, muda, muka ala2 korea...

Choi Si Won


Sekali pandang macam Choi Si Won... Pelakon Oh My Lady tuuu... Ke aku dah xtau nak bezakan muka boss aku ni & Si Choi Si Won ni bab tiap hari time lunch aku tgk drama Oh My Lady... Bila nampak boss aku ni, aku terbayang Choi Si Won... 'Sah ko gila bayang Heidi Emak'... haha

Ok, tu baru sekali pandang... Dua kali pandang mata dia besar sikit la... 

Eh, nape aku cherita pasal boss aku ni... Ta ta ti ti tu tu...

* Selamat Hari Raya diucapkan kepada all Muslims... Nak duit raya sikit...

No comments:

Post a Comment