Wednesday, October 30, 2013

Buuuzzzzzzzzz..




Setelah 70 hari x update blog, hari ni terasa nak update plak... Sejak selalu mimpi ni. Tapi, entry ni xda kaitan dengan mimpi pun...

 Nowdays, I'm to busy...
Haa... Ni la keja aku + kerja di siang hari nya


Atau lebih TEPAT on weekend

 And most of the time, I'm counting... Rasa nak buat la tag camni.

So, I barely talk especially on weekend. Anti sosial betul aku ni. Haha. My mum & sis even my dog & cat have to wait for me to finished my counting, then I can talk.

Selebihnye, nak show off skit hasil karya maha agung aku ni.. agung la sangat.. haha

First order from customer - Mr & Mrs Bibit

2nd order - Mr Banana + me with panda eyes

3rd order - Mr & Mrs Mashimara

4th order - Papa Panda & his son

5th order - Ms Honey Bee

6th order - Purple Bear Pencil Case

7th order - Tapestry Wallet

8th order - Sling bag

9th order - 2nd Mr Banana

10th order - Aku pun xtau nak namakan benda alah ni apa.. huhu

Setakat ni je la hasil karya maha agung aku, yang lain in progress. Selain daripada tu aku ada masuk contest amigurumi... Sapa2 yang reti buat amigurmi bleh la join sekali. Hadiah pun lumayan gak. Doakan aku dapat la hadiah tu... Bleh la menghasilkan lebih banyak hasil karya agung berasaskan benang + set loom yang awesome tu.



Tadaaaaa.... Ni la hadiahnye, set loom knitting (yang sebelah kanan). Sangat lumayan okeh.
















No comments:

Post a Comment