Saturday, January 19, 2013

Cuti

Tak lama lagi, cuti Tahun Baru Cina akan tiba.... Aku dan cousin sekalian akan bercuti ke Terengganu. Sekarang tengah pening cari hotel sambil mengimbas kembali nama2 hotel yang ada kat K.Terengganu tu. Nama2 hotel tu bleh je nak google tapi masalahnya tempat tu kt mana..." Alllaaaa... ape susah... GPS kan ada..." masalahnya aku ni x reti guna GPS... sesat jgk akhirnya... GPS bknnye bleh caya sgt... menyesatkan lagi adalah... So, nak tak nak... aku t'pksa memerah otak aku utk ingt balik smua jalan2 kt K.Terengganu tu. Dlu, time degree (iaitu 4 tahun lepas) smua celah2 jalan aku tau... jalan kampung, jalan tikus, jalan ayam smuanya ada di otak ku... Ok, tu cherita 4 tahun lepas... xpayah nak belagak sangat la Heidi oooiii...

Okla, kta straight to the point... Kat sini ada beberapa senarai hotel dan resort ataupun di sini yang terdapat di Terengganu atau korang bleh pg ke Agoda dan sewaktu dengannya...Nanti lepas balik bercuti dari Terengganu aku akan update lagi.... ooo...ktaorg nk menginap kt mana nnt? Surprise....hehe... klau best aku buat review dan klau tak best pun aku akan bt review...

No comments:

Post a Comment